BUHU!!!

jag har typ inget hår kvar!! inte om man jämför med förr.. fast håret behövdes klippas så.
bara att vänja sig.


FÖRE:

 

EFTER:



har iallafall tröstshoppat lite idag så nu känns det lite bättre haha. är bara ovan så måste vänja mig med håret så blir jag nöjdare. växer ju fort ändå :)
shoppade iallafall:

En vit klänning
Huvtröja
Jacka
Dust It
2 stockar snus till England


så nu har jag en precis likadan jacka som jag nyligen hade fast som blev snodd på sportin. Har en storlek större nu eftersom att det var det enda som fanns.. bra med lite stort nu till vinter också när man ska ha tjocktröjor på sig osv.
köpte mig sån där Dust It också för håret, får ju massa volym så!

nu ska jag lyssna på musik, herrå.

Kommentarer
Postat av: Malin Jonsson

Det blev jättefint ;)

2009-08-18 @ 11:39:37
Postat av: Elin

skit snygggggttttt!!! :)

2009-08-20 @ 14:03:14
URL: http://elinhildingsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0