Det var på tiden

nu har jag äntligen bokat klipptid. måndag kl 14.30 ska mitt hår trimmas, ehe.
det var tammefan på tiden. har inte klippt mig på 3 år! ska bli så skönt att fräscha upp det lite.
ska även köpa hårfärg ikväll eller imorgon, så jag inte ser ut som en tattare i håret när jag ska klippa mig.

var iallafall på stan efter jobbet idag med Malin, alltid lika trevligt! köpte dock inget, men ska på stan efter att jag klippt mig på måndag också, får hoppas på att jag hittar något skoj då.

nu när jag kom hem såg jag även att badrummet är HELT klart, så jävla skönt!!
ska inviga duschen alldeles strax. Ska iväg med Malin till Gabbes fest lite senare eftersom att han fyller 20 idag.
Grattis pålä göbbe! får se hur länge vi blir där.. ska ju jobba imorgon också så läre få mig lite sömn och försöka få bort min förkylning med, uscha. bara jag inte får magsjuka som brorsan fått.. då DÖR jag.. dålig timing isf.

Sara kommer också ikväll, eller ja inatt med andra ord. vid 3 tiden men då sover jag för längesen hehehe.

näe dags att inviga duschen, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0