England

Nu har jag & Amme varit i Granbo och fått hjälp av lilla mamma att boka flyg & tågbiljetter.
fan va skönt att det äntligen är klart och kommer verkligen bli av, även om jag får leva lite fattigare nästa månad men det är det HELT klar värt! får äntligen träffa alla kusiner, morbror & mostrar och allt, var 2 år sen sist jag var dit med mamma & Elin! dom är så underbar så man saknar dom hela tiden.

den 20e augusti kl 09.45 går vårat plan från Arlanda till Birmingham & vi kommer hem den 3e september och  kl 16.40 landar planet på Arlanda. vi får mellanlanda på Amsterdams flygplats dit & hem, men det ska nog gå bra. jag längtar som en idiot nu!
tåget går 03.42 eller nått sånt från bollnäs, dåligt tidigt med tanke på att jag jobbar dagen före, men det får gå :)

England here we come! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0