Fan då

nu kommer jag inte kunna somna ikväll igen har jag en kännsla av, inte så tidigt som jag vill iallafall.
somnade runt 15 tiden och vaknade lite efter 18 haha.. skulle ju ha varit ute i det fina vädret men jag var visst lite slut.
var olidligt att jobba idag, så jävla varmt på hotellet! var som en bastu överallt förutom i frysrummet där jag hälsade på några gånger.

ska väl försöka ta mig en lite nattpromenad ikväll så har jag iallafall varit ute idag.
skulle sitta fint med en promenad också, var alldeles för längesen nu och jag känner att jag verkligen behöver få lite luft!
ska försöka ta mig ne promenad varje dag nu tills vi åker så kanske man kommer i pytteyttelite form.. man får ju drömma eller hur? ;p

ska alldeles snart hoppa in i duschen och göra mig fräsch. känner mig något som en runnerström just nu.
efter det ska väl jag & amme försöka få ordning på köket och städa lite, sen blir det promenad, film & sova!

här får ni en gammal goding föresten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0