Granbo

Kom hem från Granbo för en stund sen, var där med hela familjen och firade pappas födelsedag lite smått i efterhand & åt indisk mat enligt mamma.
gott var det iallafall, så vart det efterrätt och allt, öjöj. pratade och babblade med alla och åkte hem sen vid 20.30 tiden.
var mycket trevligt!

sara åkte också hem idag, buhu! har inte alls hunnit umgås med henne så mycket med tanke på att jag har jobbat, men vi får ta och åka till Borlänge & hälsa på henne när vi har kommit hem nån gång. var iallfall trevligt då små stunderna jag umgicks med henne :)

mamma kom även hit med resväskorna idag, så har packat i det jag inte använder just nu och inte behöver använda än heller.. vill inte stresspacka på onsdagen för jag jobbar då & vill gärna vila en stund när jag kommer hem.. sen äre duscha & allt som gäller, packa i det allra sista osv. finns risk att jag glömmer en massa om jag packar precis innan vi åker. har resfeber nu! vill åka nu nu nu!!

har inte mycket kvar att fixa innan vi åker iallafall.. ska klippa håret imorgon, sen fixa naglar och köpa snus.. det är väl det som är kvar. har redan färgat håret, fixat batterier, köpt småsaker som jag behöver ha med mig och  laddat mp3n med massa musik. hihi.

ciaaooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0