HEJDÅ SVERIGE!

det här blir nog sista inlägget på 2 veckor, kanske kan låna data där bora & försöka uppdatera lite, men det får vi se hur det blir med den saken! har sån jävla resfeber nu så det är inte klokt. åker till tågstationen om ca 7,5 timme och då börjar våran resa! kommer fram till Birminghamn 16.30 typ.. engelsk tid.. så 17.30 svensk tid då :)
kommer bli så JÄVLA kul där borta! har packat ner det mesta i väskan nu, har lite kläder som hänger på tork som också ska pulas ner, sen så äre klart! handbagaget är också packat haha.. ska bara duscha & fräscha upp mig lite så är jag helt klar!

kommer sakna mina underbar vänner här hemma, men vi ses ígen om 2 veckor ;)
älskar er babes, ni vet vilka ni är! måste bara säga det utifall det skulle hända något haha.

näe nu ska jag dona vidare, puss&kram, HEJDÅ SVERIGE!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ha så roligt där, mina små pullor! Var försiktiga, ta det lugnt med spriten. ;)



Kommer sakna er! <3



(Kom och hälsa på mig sen!)

2009-08-20 @ 15:04:43
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0