Keep it Cool

ja inte vet jag, hatar rubriker.
jobbade idag iallafall, gick finfint, fick ett bra snitt för en gångs skull, har inte hänt så ofta under sommaren pågrund av hur rummen ser ut osv. slutade kl 13 iallafall och sen var det bara att ta min gnälliga fula cykel hem!
somnade som en stock och vaknade kl 17. fattar inte varför jag är trött hela tiden..

sitter och funderar på vad jag ska ta och hitta på idag/ikväll.
jag vet att jag ska tvätta & duscha iallafall, funderar även på en promenad, det var längesen nu.
skulle behöva städa också men det tänker jag inte göra själv.

är iallafall ledig 2 dagar nu, sen jobbar jag tor & fre. ledig i helgen än sålänge, woho!
men skulle behöva ännu mer jobbdagar faktiskt.. med tanke på att allt jag har sparat går till Englandsresan, och jag kommer vara dödligt fattig när jag kommer tillbaks har jag en kännsla av.. kommer nog även vara ganska fattig i oktober om jag inte får en massa dagar efter att jag kommit hem från England, vilket jag hoppas!

tar iallafall ledigt sista veckan i augusti & första veckan i september.
fan snart är det höst! mysigt det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0