Myspys

har nyss kommit hem från en kväll i Freluga, älskar att vara där! känns lite som ett andra hem.
var först på dollar med mamma och pappa idag, sen drog vi och hälsade på några och runt 17 tiden kom Helena & hämtade mig. satt där och åt götta och pratade. sen drog dom iväg till söderhamn & då var det jag & Teo själv!
han är så go, fasters lilla älskling! fick nyss skjuts hem iallafall.. var fullt med fjortisar ute överallt efter beachpartyt på karlslund, tur jag inte drog dit haha.

ska strax dra igång en film & sova till så jag blir som människa igen.
var ju ut igår med Elin, Frida & Mattias.. var så JÄVLA dött på sportbaren så jag höll på att dö själv.
det var vi och några till som satt vid ett bord och 3 st som dansade på dansgolvet, mer folk var det inte där.
men trevligt sällskap iallafall!

näe nu blir det sängen, nattinaaatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0