Mysväder

nu är det riktigt mysväder, lite regn & åska. fast jag har nite hört åskan nå.
sitter framför datan och kollar ut genom fönstret gör jag, hähä.

jobbade idag och där hände inte så mycket, vart en kort dag!
fick en taklampa i huvet, gjorde jävligt ont.
efter jobbet så solade jag lite solarium, läre ju passa på när det var lite halvdaskigt väder och när det ändå är gratis så ;)
efter det så vart det stan en liten sväng med Malin & Amme. höll utkik på vad jag ska köpa när jag får lön men det var inte mycket inte, som vanligt i bollnäs. Skulle vilja ta mig  till valbo men det hinner jag ju inte.

Jobbar alla dagar nu fram tills vi åker, förutom nu på torsdag. Tiden kommer nog gå fort nu!
både jag & Amme längtar som faaaaan nu! kommer bli så jävla skönt att slippa bollnäs i 2 veckor!

senare ikväll, eller ja.. om en liten stund så ska jag ta mig en till promenad. Tog en promenad igår som vart 1½ timme, 13725 steg för att vara exakt. är mycket roligare att gå om man har stegräknare! man blir peppad :)
efter promenaden så blir det en dusch och mysa ner mig i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0