Promenad

Efter den otroligt välbehövliga duschen tog jag mig en promenad till hemköp och köpte mig snus & en ramlösa jordgubb/lime, smakar lite jordgubbsglass av den. så det vart ju iallafall ca 35-40 minuters promenad. Får sattsa på en lite längre promenad imorgon då jag kan vara vaken lite längre eftersom att jag är ledig lördag & söndag!

har kommit på att jag läre inhandla lite saker tills vi åker.. märks att jag har lite resfeber & längtan? haha.
ska iallafall köpa hårfärg, nya tygskor, nya byxor & ny topp. läre även handla en eller 2 stockar snus att ta med mig så jag klarar mig. får se vad lönen räcker till!  kommer ju vara luspank när jag kommer tillbaks. tillbaks på ruta 1 med sparandet! men har lyckats ganska bra den här gången tycker jag, trodde inte jag skulle kunna spara en krona, men fick ju ihop till en resa iallafall :)

såg en bild som jag eller elin knäppte när vi var där sist.. haha segersta! man hade ju inte den snyggaste stilen direkt ;)



Sara, nu uppdaterar jag ofta, så bäst att du är glad! :D


Kommentarer
Postat av: Elin

hahah ful jävla bild!!!

2009-08-06 @ 23:05:12
URL: http://elinhildingsson.devote.se
Postat av: Sara

Jag är jätteglad. Supernöjd. ;)



Fortsätt så! ;D

2009-08-07 @ 03:55:23
URL: http://saranorell.blogg.se/
Postat av: Amanda

JÄVLAR VAD HET JAG ÄR

2009-08-07 @ 22:44:59
URL: http://ammegurl.blogg.se/
Postat av: Camilla

hahah, jävla snygging man var. Tur att mina ögonbryn inte syns så bra. Dom var förskräckliga:P

2009-08-09 @ 17:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0