Så Typiskt

nu, på min enda lediga dag så vaknar jag upp med världens förkylning! har inte alls sovit bra inatt och har kännt mig döende vissa stunder av febern. näsan & ögonen rinner och hosta har jag haft i snart 2 veckor. hoppsa verkligen jag blir frisk SNART. ska ju jobba 6 dagar frammåt nu så jag får väl stå ut.

och inte blev humöret bättre av att rörmockarn inte har kommit än.. ovanligt. eller inte.
dom sa igår att han skulle komma idag och göra klart allt.. får väl hoppas att han kommer snart annars blir jag förbannad. jävla sega jävlar.

igår så stog det ju i tidningen om nått meteorregn eller nått sånt, så jag tänkte dra ut och kika för det var ganska så klar himmel. gick ut vid 00.30 och kikade.. såg 4 stjärnfall, men inte alls som jag tänkt mig. trodde det skulle spöregna stjärnor jag :P efter det så gick jag in och kikade på danska paradise hotell.. har fastnat för det och fråga mig inte varför haha.

jaja, nu ska jag kika vidare på internet. Pöss.

Kommentarer
Postat av: Elin

du önskade väl dig nått iaf? ;)

2009-08-13 @ 16:21:31
URL: http://elinhildingsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0