Skajet

snart ska jag bege mig mot skajet med Alexander & Jonathan, brorsans tjejs barn!
kommre bli mysigt, ligga på stranden och steka lite medans barnen badar, lite jag kommer känna mig som en mamma då haha. Dom ska måla huset så då ställde jag upp, eftersom att jag också vill bada & bli brun! läre försöka hinna sola lite solarium någon dag också, bara det blir lite risigt väder så. Har inte hunnit vara ute i det fina vädret nå än eftersom att jag har jobbat så jag läre ju bli brun på nått sätt.

senare ikväll så ska jag ut på sportbaren med Elin! får se om jag ska dricka eller inte, men har lite svårt att hinna till systemet med tanke på att jag ska iväg strax. får seeee. annars blir det dricka imorgon!

näe nu ska jag packa bikini & handduk, see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0