Söndag

Ja vad har man gjort idag då? inte mycket alls måste jag säga. vaknade runt 11-12 tiden av att det var så förbannat varmt i mitt lilla rum. solen steker ju på mitt rum från när den kommer upp tills sent på dagen.. lite drygt.
runt 15 tiden tror jag det var så åkte jag & Malin till skajet och tog oss ett dopp, men såklart försvann solen bara för att jag ville bada! men jag tog mig ett dopp ändå, sen satt vi där och prata lite bara. snart får hon sin lilla bäbis också, allt kommer gå så bra så! och förhoppningsvis så har den lilla tittat ut när vi kommer hem från England :)

har inte gjort ett skit sen Malin drog hem... kollat på lite MADE på mtv's hemsida och försökt vila lite men det gick inge vidare det inte är inte allt för trött som det ser ut. funderar på att ta mig en dusch & ta en promenad eller om jag gör tvärt om.. eller inte fan vet jag, får se hur det blir haha!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi får hoppas den har kikat ut tills ni kommer hem ;)

2009-08-09 @ 23:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0