Tihi

sov hos kära camilla inatt, kom dit vid 1 på natten tror jag hon vart? haha.
somnade ganska fort iallafall, trotts all jävla hostande. vaknade imorse och skulle upp till jobbet så hittar jag inte min mobil.. letade och letade och tänkte vart i HELVETE den kunde vara.. kollar ner och gissa vart fan den låg? I min bh?! fattar inte hur fan den hamnade där!

shoppade lite smått som jag behöver efter jobbet sen vart det raka vägen hem för att säga hej till sara som är här nu :)
blir här över helgen som jag har fattat. skulle vila nyss och råkade vila i 3 timmar så har inte hunnit umgås med henne, ska göra det såfort hon är klar på toan haha. ska även till camilla & sova ikväll igen! ska färga min utväxt osv.

umgås med rara sara nu, bye!

Kommentarer
Postat av: Sara

Duktigt gjort med mobilen. Låter lite som mig.



Nu tycker jag du ska sluta jobba så du kan umgås med mig mer innan jag åker hem ikväll! :)

2009-08-16 @ 12:56:04
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0