Tråk

Ja då var man ledig idag & imorgon då, skönt som fan!
och min lediga dag börjar med en massa städning. Har slängt i ett lass tvätt i tvättmaskinen nu, så nu ligger det inte en massa jävla lortkläder på mitt rumsgolv. har även dammsugit och ska strax plocka undan massa grejer och damma av lite här och där, får ju fan astma bara man kiver in genom dörren. har ju blivit en massa mer damm pga av att dom har varit här och slipat och grejer. får se hur mycket jag orkar och hinner städa idag. Ska vara med Elin sen när hon slutar jobba!

börjar även bli skapligt less på dom som håller på och bygger om i badrummet.. dom har inte varit här nått på en vecka.
när dom började så sa dom att det skulle ta 4-5 veckor sen skulle det vara klart, det är ju fan inte ens nära klart!
ska ju sätta in allt, handfat, dusch, toa, fixa vatnet och blabla. och nu har det gått 2 månader! kommer väl dröja en månad till antar jag..

Igår så var jag till Freluga en sväng & passade Teo i ca 2 timmar, men han sov så det vet hur lugnt som helst.
Bror, Helena & barnen var iväg och fiskade. Sen kom dom hem och då vart det varma mackor & vändtia med allihop, mys!

näe om man ska ta och fortsätta städa då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0