USCH

fyfan vilken jävla dag jag har haft. har aldrig varit så irriterad & arg som idag, helt jävla värdelös dag har det varit.
ta det med mig istället för alla som sitter i rummet ! och det kom då inte från rätt käft. vilket bra beteende ni visade idag.. verkligen. vad JÄVLA sköt att åka bort i 2 veckor och slippa den här jävla staden!

men nu ska jag försöka bli gladare iallafall.. genast när jag kom hem så vart jag lite gladare iallafall.
såg att dom var här och höll på med badrummet, och nu är det snart klart!! ska bara byta till den nya toan & fixa vattnet i dusch & handfat så är det klart!! städa också då hähä. så imorgon kommer vi ÄNTLIGEN slippa att duscha i källaren, fyfan vad underbart!  snyggt vart det också :)

strunta i skräpet & lortet som är med på bilden för det är sen dom skruvade & greja, så det kommer vi städa upp imorgon :)





köpte mig även ett par nya tygskor idag också, eller ja.. mamma gjorde det men hon ska få pengarna för dom.
så nu har jag något skönt att gå i på flygplatsen ;) får även lön på fredag, då ska jag shoppa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0