2009

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är din sammanfattning om detta år:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Köpte alkohol själv på bolaget

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några, men jag brukar inte kunna hålla dom heller så.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, bästa Malin vart mamma till lilla Liam :)

4.
Vilka länder besökte du?
England

5. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
En bil & blont hår

6. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Dom 2 datum jag kommer minnas mest är:
- 9 Juli då jag & syrran vart 20
- 20 Augusti - 3 September åkte jag & syrran till England


7. Vad var din största framgång 2009?
att jag fick en 50 % tjänst på Scandic & att lyckas hitta på flygplatser haha.

8. Största misstaget?
Oj.. jag vet faktiskt inte.

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag varit många gånger, bland annat hade jag magsjuka och smittade en hel del haha.
Skadat mig har jag också gjort, men inget allvarligt.


10. Bästa köpet?
Mina vinterskor!

11.
Vad spenderade du mest pengar på?
Snus, mat & lite annat

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Japp, Englandsresan & Teo.

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Promoe - Svennebanan
Lady Gaga - Pokerface
Cidinho & Doca - Rap Das Armas
Lady Gaga - Just Dance
Mange Schmidt - Ledig


14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vet faktiskt inte, lika kanske?

15.
Vad önskar du att du gjort mer?
Kört bil, varit ledig lite mer, rest mer.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Snusat & slösat pengar mindre.

17. Hur tillbringar du julen?
Först så jobbar jag, sen åker jag kanske till Freluga om jag hinner och om dom andra inte har åkt till Granbo redan. Annars åker jag till Granbo och firar där :)

18. Blev du kär i år?
Nej det blev jag inte. Har så jävla svårt att bli kär.

19. Favoritprogram på TV?
2½men & Family Guy

20. Bästa boken du läste i år?
Jag läser inte böcker.

21. Största musikaliska upptäckten?
Lady Gaga har gjort många bra låtar & Volbeat.

22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar :)

23. Något du önskade dig men inte fick?
Jag önskade mig inget speciellt, när man blir äldre så önskar man sig fan inget :S

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag minns inte.. fyllde 19 iallafall haha.

25.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år?
Finns säkert nått.

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Mjukisar :S

27. Vad fick dig att må bra?
Sol, värme, ledighet & glada vänner.

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jack Sparrow tror jag haha.

29. Vem saknade du?
Sara & släktingar i England

30. De bästa nya människorna du träffade?
Bra fråga, har träffat många nya!

31. Vad fick dig att må dåligt?
Det som hände Malins familj, & att se henne må dåligt :( <3






Kommentarer
Postat av: judittheoneandonly

jag är väl bästa ny personen? säger du nej så dödar jag dig.

2009-12-18 @ 19:29:09
Postat av: Alex

Klart du är den bästa!! :)

2009-12-20 @ 01:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0