Avatar

Kollade på den nya filmen Avatar igårkväll med Camilla, och fan vad bra den var! Jag trodde inte den skulle vara nå bra i början, men fel hade jag. Hela filmen var bra! Synd att jag & Camilla är så trögfattar bara haha, satt typ varannan minut och sa: va? fatta du? haha, men sen fatta vi iallafall som tur va :)



Fick även en Voddler invite av Elin N. Först visste jag inte riktigt vad det var förnågot, men det är ju som Spotify fast med film! Riktigt bra måste jag säga. Synd bara att min dator är så jävla kass, haha. Men det blir ju ny dator snart så :)

Nu är jag iallafall ledig i 5 dagar, och fan vad skönt det ska bli! Var helt slut imorse. Har för mig att jag sa till camilla att jag inte ville upp, sen rabblade jag massa mer tror jag, om jag inte drömde? haha, var iallafall helt borta!

Näe nu ska jag göra mig klar för att åka iväg & äta, Pusshej!

Bjuder på en rolig Ica reklam också, alla har väl redan sett den förutom jag men rolig är den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0