Burr

vaknade kl 13.00 idag, och fan vad skönt det var att få sova ut! Sov i 12 timmar och det är precis lagomt.
Annars brukar det bli 5 timmar om natten när jag jobbar, hehe.
Såg iallafall att det är svinkallt ute, har inte vågat stoppa ut näsan för att känna efter. Klarar mig bra med att hålla mig innomhus just nu.

Igår så kom älskade Camilla hem! Visste inte ens att hon hade planerat att komma hem igår, så det vart ett litet glädjerus! Hon kom iallafall hit och hämtade oss så drog vi på Max som vanligt haha, har blivit lite av en tradition när hon kommer hem att åka dit. Fick även en liten julklapp av henne! ♥ Har saknat den jäveln kan jag tala om.
Sen efter det så åkte vi hem och inte gjorde ett skit.

Imorgon ska även jag & Mamma ta en runda runt stan och greja, handla klart dom sista julklapparna ska jag göra. Har ju en hel del kvar.. får se om jag hittar något. Funderar även på att börja städa nu, ser förjävligt ut här hemma som vanligt, men ingen av Grundénarna har en endaste städgen i kroppen.

Jaja, nu ska jag göra annat, pösshej :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det skulle vi kunna göra :) Säg till en dag när du har tid du =) puss

2009-12-19 @ 12:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0