Fisherman's

Sitter och knaprar på några sånna nu med smak av svartvinbär, mycket gött. Och med det vill jag säga att min hals fortfarande inte är bra, har varit såhär en vecka nu och jag hoppas att det går över fort som fan. Te hjälpte mig inte mycket alls så jag får prova med det här. Ska även få en mössa av dom, haha! En svart vit randig som det står Fisherman's friend på.. lite mobbat kanske. Men varför inte när det nästan är gratis? :)

Har inte gjort så mycket idag förutom att jobba.. var julfika på jobbet idag med. Fick gröt, mackor, godis osv.
Efter jobbet så åkte jag hem och somnade i några timmar, jävligt dumt gjort av mig. Vet inte varför men jag är helt jävla slut när jag kommer hem, jag vill inte vara en trött människa mer! Så jävla drygt.. känns som att jag bara sover mig igenom livet haha.

Var iallafall nyss iväg med Pecca hem till Judit där vi fick lussebullar som hon bakat och dom var riktigt god måste jag säga. Det gjorde hon bra! Satt där en stund och pratade och kikade på tv.. mys!

Ska hoppa in i duschen nu hade jag tänkt, sen försöka sova igen.
Eller så blir det att pilla lite i Photoshop som jag nyss installerat, eller en film? jag vet fan inte..

ääh, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0