Fullt upp

Idag så har jag haft fullt upp. Började med att jag jobbade till kl 13.00, sen kom mamma och hämtade mig på jobbet så drog vi på stan ett tag. Hon köpte lite julklappar & jag kollade efter vad jag ska köpa. Ska ner imorgon igen för då har jag fått lön & kan köpa alla julklappar :) Efter stan så åkte vi till Dollar & Karlssons och kollade en stund, mötte även Pecca & Anja där som ville att jag skulle med till Söderhamn, så det gjorde jag! Fast först så fikade jag med mamma.. Pecca & Anja kollade på haha. Väl i Söderhamn så drog vi på donken så dom fick äta, tog mig även en liten ostburgare. Fick köra Anjas nya bil därifrån till E-center också, och jag säger då det.. vilken JÄVLA bil hahah! Precis så skruttig en första bil ska vara. Den tutar såfort man svänger vänster, det var roligast. Alla måste ju trott tt vi var cp eller något.

Kom hem 18.30 tror jag hon var, och jag somnade direkt. Mina ögonlock orkade inte att hålla sig uppe en minut till.
Vaknade för en stund sen och nu sitter jag här. Ska ta och slänga i lite tvätt i tvättmaskinen och sen kolla på film i hopp om att jag kan sova igen.

Det har även snöat en hel del idag, me like!
Jag hoppas verkligen på en vit jul iallafall.

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad roligt det lät, jag kommer hem idag :) snö snö snö <3

2009-12-15 @ 06:49:03
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0