Gaah

Klev upp kl 05.30 imorse!! Är imponerad av att jag ens klarade av att öppna ögonen.. fast iofs så somnade jag innan klockan blev 22 så det kan ha med saken att göra. Hade nog varit helt borta om jag hade somnat vid 1 tiden som jag brukar somna i vanliga fall. Ska försöka lägga mig i tid ikväll igen, för det är samma visa som gäller imorgon och på fredag.. kommer vara helt slut i helgen! Dessutom vart det en onormalt lång dag för att vara scandic haha. Vart lite födelsedagsfika klockan 14 också, mumms.

Efter jobbet så drog jag på stan en sväng och handlade snus och sen en present åt Elin som fyller år idag. Efter det så gick jag hem till henne i det här iskalla vädret och fikade lite mer.. känner mig så plöffsig nu så! Funderar på att gå till jobbet så fikat försvinner haha :P

Efter besöket hos Elin så åkte jag en sväng till Söderhamn med Helena & Teo, kikade inne på ÖB osv, åkte till brors jobb och lämnade em nyckel och hade det allmänt trevligt! :) På lördag så ska jag på dop, och efter det så blir det ljusparty hemma hos bror & Helena, med lite vin och trevligt sällskap!

Ska snart ta och leta fram mina vantar som jag inte hittade imorse så jag slipper att tappa kännseln i mina fingrar imorgon bitti, ska även leta mig en mössa någon dag snart så jag inte för öroninflamation som jag har lätt för att få.
Egentligen så borde jag köpa en helt ny vintergarderob för jag har  fan inte mycket vinterkläder inte..

näe nu ska jag spela lite Yatzyblip.se med Gabbä!

Kommentarer
Postat av: Elin

hahha yatzy fan vad länge sen man spela de :D

2009-12-02 @ 23:34:04
URL: http://elinhildingsson.devote.se
Postat av: Rebecca

Va fan!!! YATZY :D

2009-12-03 @ 13:49:24
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/
Postat av: Alex

Yatzy är kung :D

2009-12-03 @ 14:26:48
URL: http://axelandrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0