Helgen

Helgen har varit helt okej faktiskt! På fredag så gjorde jag inte alls mycket, sov, kollade på film och tog det lugnt efter en hel veckas jobb. Igår (Lördag) så vaknade jag vidd 11 tiden och duschade och gjorde mig klar för vi skulle på lilla Liams dop som var jättefint, han är ju så söt! :) Fick i oss lite god smörgåstårta och satt och pratade en stund och kollade på presentöppning. Efter det så åkte vi ( Jag, Amme & Andreas) till Freluga och hälsade på hos familjen Grundén-Ståhl. Spelade lite Guitar Hero och pratade lite, Teo ville ju självklart spela så det fick han göra, kan ju inte säga att det gick så bra haha! Sen så åkte vi hemmåt igen för att göra oss klar för ljusparty i Freluga. Väl där så satt vi och drack lite vin och kollade & luktade på ljus. Efter en stund så åkte vi alla hem till Ann Helen på Granberg och fortsatte festandet.. runt 00 tiden så åkte vi alla ner till Sport In och dansade lite, men det var ju så tråkigt med folk ute så alla drog hem förutom jag & Anna.. vi drog vidare till Tranan den sista halvtimmen.
Har iallafall haft en rolig helg, tack alla ni som var med! 

Sitter bara hemma nu & har nyss ätit mammas jävligt goda tacopaj och julmust till det.
Ska väl ta och kika film och ta det lugnt ikväll bara för imorgon börjar en ny arbetsvecka.

Lägger iallafall ut lite bilder.





Liams dop :)



Bror & Teo spelar GH!





Gänget som var ut igår. Karin & Amme vart inte med på bild.. Eller Amme vart men jag får inte lägga ut som vanligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0