Hunkar

Har jobbat idag igen, såg ett helt bandylag med hunkar idag så det gjorde min dag ;) Jobbar måndag till fredag nu i några veckor, skönt som fan!
ledig på helgerna också, kan inte bli bättre ;) Nu på lördag är det ju dop för lilla Liam också, sötnosen :)
Efter det, senare mot kvällen så blir det ljusparty med lite vin osv, får se hur det slutar. kanske blir utgång? Who knows. Börjar iallafall klockan 7 (!!) imorgon, torsdag & fredag, får se om jag lyckas ta mig upp eller inte.

Märkte också att jag inte har några roliga program kvar på min dator sen den blev omformaterad.. mest av allt saknar jag photoshop! Ska försöka leta reda på det igen, och ladda ner om jag nu vågar heh. Sen har jag inte ens paint?? Det finns väl alltid med på datorn? Nu vet jag inte hur fan jag ska få tillbaks det heller, det borde väl gå att ladda ner tycker jag. Känns som att jag måste ut på internetjakt.

Kollade på Nils Karlsson Pyssling inatt också, haha fyfan vilken gammal film! Undrar om jag ska ta och spika fast en spik under min säng och prova säga tjilivippen när jag trycker på den..
Nu har ju December månad kommit också, och det märks inte. Inte en enda snöflinga på marken, bara is från regnet som har varit. USCH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0