Jag ser det snöar..

Har nyss kommit hem från jobbet, och trött är jag! Känns som att jag inte gör annat än att jobbar nu för tiden.
Men jag ska inte klaga, jag har iallafall ett jobb! Började klockan 7 imorse, har gått ovanligt bra att kliva upp 05.30 dom senaste dagarna, trodde jag skulle vara helt borta och sova över på mornarna men icke! Nu har jag äntligen fått helg iallafall. Helgen bjuder på Liams dop & ljusparty hos bror & Helena.. hoppas jag inte blir sjuk tills imorgon bara. När jag vaknade imorse så kände jag hur jävla tjock i halsen jag var, och kände mig febrig på jobbet, men ska ta och göra mig lite te, knapra lite halstabletter och vila en stund nu och hoppas på det bästa.

Om ett tag så kommer Sara hit & hälsar på också, var längesen jag såg henne nu så det ska bli kul :) Även om det bara är en liten stund, bättre det än inget! Läre ta och pallra mitt arsel till Borlänge någon dag jag också hehe, och till Stockholm dessutom, så jag får se Camillas nya lya.

Var på stan idag en liten sväng efter jobbet och kikade lite på Deichmans sko eller vad det heter som faktiskt hade ganska så bra skor vilket jag inte trodde, och sen efter det så gick jag in på systemet en sväng. Det  började snöa när jag gick runt där också, mys! Fick mig lite glädje iallafall.
Nu vill jag faktiskt ha lite snö. Hoppas vi får en vit julafton iallafall, huvudsaken det!
Fick ett sms av Camilla nu också, fick veta lite kul info.. kroatiens huvudminister heter tydligen Bajs i efternamn haha! herregud stackarn.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, tycker du ska komma hit snart! :)

2009-12-05 @ 00:23:01
URL: http://saranorell.blogg.se/
Postat av: Camilla C

mm, är mycket intressant information som jag skickar till dig dagligen habibi! haha

2009-12-07 @ 16:34:06
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0