Julen

Ja då var julafton över för detta år också då! Jag har iallafall haft en jättemysig jul, den har inte varit lika stressig som dom andra åren, även fast jag jobbade också. Efter jobbet på julafton så åkte jag till Freluga där min mor, far & syster var för att äta lite frukost. Sen kom även Helenas pappa & Kris dit. Vi kollade på när alla ungar öppnade sina paket, och gud vilken lycka det var för dom :) Teo fick mest städ & köksgrejer haha, men han fick även lite manligare grejer! Runt 14 tiden så åkte vi vidare hem till Granbo för att äta mat och kolla på Kalle Anka. Sen efter allt det så öppnade vi paket. Det var bara jag, Amme, Kris, Pappa & Mamma i Granbo, och skönt var det faktiskt! Fick mig iallafall det jag önskade mig & lite till. Jag är mycket nöjd och hoppas även alla andra vart det.

Fick mig bland annat en skitsnygg klocka, ett fotoalbum som jag länge velat ha, pengar, armani parfym & smink och massa smått och gott :)

Idag så jobbar jag också, och gör det även idag. Jag skippar utgången idag med andra ord.. Men imorgon så tar jag igen det och festar som fan istället! Är ledig på söndag som tur är.. sen jobbar jag måndag & tisdag sen är jag ledig 5 dagar!! det var längesen jag var ledig i mer än 1 eller 2 dagar nu så det ska bli jävligt skönt.  Har redan planerat in att åka tefat en av dagarna haha.

Efter jobbet idag så åkte jag och familjen till Arbrå. min älskade bror Kris fyller år idag så då var vi dit och fikade och umgicks lite med han, Helena & galna Skräcken hehe. Tack för fikat iallafall!

Nu snart så ska jag hoppa in i duschen och sen tänkte jag göra mig lite spaghetti & köttfärssås, mumma!
Hoppas ni alla som super ikväll kör hårt, men inte för hårt haha! Ha lite kul åt mig med, så ses vi i dimman imorgon istället ;)


Utanför Scandic på morgonen Stiliga Teo :) Julgranen i Freluga! Mamma! Teo vart så glad när han fick kastrullet, stekpanna & grytlappar haha sötnosen. Synd att bilden vart så suddig bara:(

Kommentarer
Postat av: helena

de va roligt att ni kom =)



hoppas du har haft en bra helg!

2009-12-28 @ 18:46:21
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0