Julpynt

Har nyss städat hela köket och tömt alla sopor och varit allmänt duktig känner jag, både jag & Amme.
Har även tagit upp ljusstakar och julgardiner osv, har pyntat lite med andra ord! Så nu är det LITE mysigt här hemma iallafall, inte ofta det är det inte haha. Tänkte ta och fortsätta städandet lite i mitt rum och badrummet så är det mesta gjort, sen är det Ammes grejer som ligger lite här och där. Efter det så ska jag ta mig en välbehövlig dusch och lägga mig i sängen & kika på lite Sunes Jul.. Det måste ju vara världens bästa julkalender någonsin?
Den & Mysteriet på Greveholm var lätt bäst..

Börjar få lite julstämmning i mig nu! Bara julklappar och lite sånt kvar så är det klappat å klart ;)



Kommer ihåg när jag hade en sån här julkalender, den var så bäst! Sen skulle man pyssla ihop alla luckdelar till den där jävla raketen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0