Julstök

Har inte orkat uppdatera bloggen nu på ett tag. Har haft för roligt för det! Har festat lite, åkt massa bil och åkt tefat. Man kände sig som ett litet barn igen haha. Men det var mysigt, och dessutom skitkul. Vi flög som vantar i backen.
Det var jag, Pecca & Camilla som åkte till bolleberget för att åka "lite" tefat. Tog oss en timme att komma ner haha. Vi hittade en massa små backar som vi åkte i om och om igen. Det var en backe som var som ett stup, och då skojar jag inte heller. den gick rakt ner, och den var sjävklart roligast! Var lite öm i kroppen idag måste jag säga, men det var det värt.

Var planerat att vi skulle åka idag också efter att jag slutat jobba men så vart det inte. Båda Camilla & jag var tvugna att städam och nu skiner nästan mitt rum haha. Läre skaffa mig lite hyllor för jag har verkligen INGEN förvaring i mitt rum och då blir det lätt att allt hamnar på golvet. Så vi ska ta tefatsåkningen en annan dag :)

I fredags så drog jag ner på stan till Linda & Camilla där dom satt och drack lite. Kom ikapp senare jag också.
Kände inte av någonting alls efter att jag druckit en hel del, men sen drack jag LITE vin klockan 01 på natten, och klockan 02 var jag tvungen att åka hem för att jag vart så jävla dålig, haha! Inge mer tottevin för mig på ett tag!
Allt kom som en smäll på en och samma gång, men kul hade jag.

Och i lördags så gick jag på stan med lilla mamma och köpte mig dom flesta julklapparna. Har 2 kvar men det tänkte jag köpa imorgon efter jobbet. Ska träffa upp Malin då och gå och kika lite. Pecca skulle också med :)

Idag så har jag varit med Pecca hela dagen. Hon har kollat på när jag har städat mitt rum, haha stackarn.
Sen så har vi handlat lite godis å kollat på Sunes Jul, mys! Det är fan julafton om snart 2 dagar! Tiden går alldeles för fort..

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja jag kommer inte ens ihåg varför jag ringde. haha :p Det var nog inte så jääätte jätte mycket folk ute men jag hade förbannat kul ändå. hehe :)

Du skulle inte ut på juldagen eller hur var det?

2009-12-21 @ 22:44:42
URL: http://fridaaxelialindblom.blogg.se/
Postat av: Frida

Okej. Det blir tranan då då? Är det något speciellt då?

Jag ska ut på Tuppz på juldagen sen får vi se vad som händer på annandagen :)

Kram & Puss

2009-12-22 @ 20:08:31
URL: http://fridaaxelialindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0