Manamana

Har nyss kommit hem från jobbet, och fysatan vad kallt det var ute idag, -15 om jag hörde rätt? Vitt är det ute också. Inte en skymt av snö så långt ögat kan nå, bara massa jävla frost och is.
Klev iallafall upp 05.30 och kom ut i kylan och fick mig en smärre chock. Kändes som att det var - 35 ute, men den här gången hade jag vantar, sockor & halsduk iallafall. In ya faaace vädret!!
Börjar klockan 7 imorgon också, men efter det så har jag HELG! Fyfan vad underbart skönt det ska bli att få sova ut lite, och kunna hitta på saker. Sen på måndag väntas en ny arbetsvecka.

Spelade spel på blip.se igår också, men tyvärr så var det bara alfapet som funkade för mig av någon anledning, så det fick bli det. Spöade skiten ur Gabbe första ronden, men sen fick jag smaka på min egen medecin ett tag.. hehe.
Hämnden är ljuv som man så fint säger.

Näe nu blir det lite Sunes Jul & Te. HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha "in ya face vädret", fick mig på lite bättre humör idag. Lite alex kommentarer:D

2009-12-03 @ 19:50:33
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0