Mys

Den här helgen har varit helt okej, lugnt har det varit. Men lugna helger underskattas tycker jag. Såfort det blir helg så är det nästan en självklarhet att festa för dom flesta, så var även jag men nu har jag skärpt till mig ganska så rejält sen förr måste jag säga ;) Fast när jag väl är ut så är det en annan femma... då blir det INTE lugnt haha.

I fredags så åkte jag hem till mamma & pappa i Granbo och satt där och var lite sällskap. Var meningen att vi skulle slå in julklappar men det blev aldrig av. Dom bjöd mig på Roma iallafall. Måste säga att maten där är faktiskt jävligt bra & god. Fin lokal också :) Sen på kvällen så spelade jag lite yatzy med pecca och somnade sen...

Igår så åkte jag & mamma till Söderhamn och kollade lite, fanns ju inte så mycket att kolla på om man säger så, men lite hittade vi iallafall. Efter det så åkte jag raka vägen till Freluga där jag skulle spendera kvällen eftersom bror och Helena skulle på julbord & Tupps. Teo var så lugn och go som oftast så det gick hur bra som helst, lite förkyld var han bara. Pecca kom och gjorde mig sällskap också. Efter att jag hämtat bror & Helena så drog jag & Pecca ut och åkte.. Hämtade upp Anja & Sanne. Åkte väl runt till 2 tiden nån gång. Sen hem till Pecca för att sova, och här äör jag nu och har ont i varenda led i kroppen.. undrar om det är efter sprutan jag? hmm.

Ska väl snart åka iväg och äta tror jag.. börjar bli lite hungrig!

Idag är det Lucia också.. det är precis 9 år sen mormor dog och jag saknar henne otroligt mycket. Hon var alltid så glad & rolig och tog alltid hand om en. Jag kommer ihåg dagen så väl.. jag, mamma, pappa & syster var i London över dagen och mamma fick ett samtal.. Vi åkte så fort vi kunde till Birmingham och sjukhuset hon låg på. Precis när alla var samlad så får vi beskedet. Det var som att hon väntade på att alla skulle vara samlad..
Kommer fortfarande ihåg hur hon såg ut när hon låg där, helt livlös, men jag har även många fina bilder av henne. jag saknar & älskar dig mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0