New Moon

Har för en stund sen orkat kolla på New Moon som jag har velat sett länge nu, men guess what? Jag somnar sista biten i filmen.. nu orkar jag fan inte kolla igen. Men den verkade bra bra iallafall! Jake eller vad den där vargkillen heter blev fan så mycket snyggare med kort hår :) Killar ska INTE ha långt hår, sådäså.
Synd att jag lyckas bli kär i snygga killar i filmer men inte irl, haha! inte bra.



Har suttit och planerat lite vad jag måste inhandla om jag nu kommer in på komvux vård..
Och det är ju självklart kollegieblock, pennor å sånt skit, men jag kom även på att jag måste ta och köpa mig en ordentlig dator, en laptop får det bli. Måste ha en bra pluggdator med andra ord. Den här är ju fan ruttnare än ett jävla maskätet äpple. Lägger av lite titt som tätt, musen lever sitt eget liv och virus tycks tycka om min dator, sen har jag inte ens Words på den här, som jag antar att man läre ha.. Fast det kan man ju fixa, men roligare med en ny dator som jag kan ta med överallt ;)

Om ca 1 h så har jag äntligen fått hem Photoshop också, så då kan jag leka lite i det! Måste fan lära mig mer grejer i det, är ju faktiskt kul om man kan, men förjävla bittert när det inte går som man vill, är väl mest därför jag inte har orkat haha. Börjar känna att datorn är sitt gamla sig igen.. Har till och med lyckats hitta Paint och laddat ner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0