The Poodles

Igår var ju jag & Amme på julbord på Tuppz, det var trevligt men lite dött eftersom att det var en onsdag.
Jag drack iallafall inget eftersom att jag skulle jobba idag. Men hade trevligt ändå! Pratade lite med han som sjunger i The Poodles & sen förföljde Kicken mig haha! nära.. men han gick bakom mig utan att jag visste om det.. så kände jag mig lite förföljd, så tog han tag i min arm och sa: säg till om jag går för nära! haha.. vart lite chockad. Trodde det var en äcklig gammal gubbe först.

Sen vid 23 tiden så drog jag & Amme hem i snövädret men hon åkte bort lika fort som vi kom hem för hon skulle på Tranan med Pecca & jag skulle sova.. 
Så var det bara att kliva upp och jobba sen. Gick väl bra det å. Slutade 13.00, skönt.

Har lite bilder sen igår iallafall.


Jag & han som sjunger.
Ni får inte se mitt fula nylle :)


Nina :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var roligt :) lav ya

2009-12-18 @ 02:51:52
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0