Trodde aldrig..

..att jag någonsin skulle börja plugga igen, men idag så tog jag det stora steget tillsammans med Gabbe.
Vi gick till kommunhuset och skrev in oss på komvux vård! Så då kommer jag eller ja.. vi ( Jag, Amme, Elin, Lelle & Gabbe) att plugga i 1,5 år. Men då är det BARA omvårdnadsämnen, så det ska nog gå bra :) Kände att jag ville göra något annat nu, så det här är väl en start iallafall, får se vad framtiden visar.
Min tjänst på Scandic slutar ändå nu den sista December, så då har jag nått att göra nästa år iallafall eftersom att kursen börjar i Januari och jag kan ju ändå extrajobba på Scandic ändå om tiden tillåter det. Om jag nu ens kommer in?! Jag hoppas verkligen att jag gör det. Kommer att bli kul!

Har iallafall nyss kommit hem från stan och massa spring med Gabbe, haha. Vi sprang runt som yra höns.
Hitta ju fan inget kändes det som. Ska snart ta och mysa ner mig i sängen och kolla film och dricka lite te eftersom att min hals fortfdarande är fucked up.

HEJDÅ, det var allt för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Klart du kommer att komma in! ;-D kul kmr de bli å.. haha

2009-12-09 @ 17:16:02
URL: http://amandag.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla C

Jag tror de blir jätteroligt& bara bra för er!:)

2009-12-09 @ 20:01:29
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0