Tuppz

Ja, ikväll blir det Tuppz med Amanda, vi ska äta julbord och kolla på julshow med The Poodles och Agneta & Johanna från småstadsliv. Kommer nog bli riktigt kul :) Synd bara att det är världens jävla snöstorm ute och vi ska antagligen gå hem, inte för att det är långt att gå men har man planerat att ha nå jävla klackskor på sig så blir det långt. Mina fötter kommer grina imorgon. Ska även jobba imorgon. Var först planerat att jag skulle jobba fredag och vara ledig imorgon men det vart ändrade planer, men nu får jag en betald ledig dag på fredag istället :) Så då är jag iallafall ledig HELA helgen. Vet inte alls vad som händer i helgen än heller, sånt som visar sig.

Har även jobbat idag. Vart lite fika och grejs för att en praktikant slutade. Sen så tog jag bussen hem och somnade en stund. Läre ju vara pigg tills ikväll! Har nyss gjort mig klar så nu ska jag bara vänta på att tiden går.
Pecca var en ängel & kunde skjutsa dit oss ♥

Fick även besked igår om att jag har kommit in på utbildningen. Så den 11 januari börjas det. Sitta i skolbänken igen. Kommer nog kännas konstigt till en början. Men jag har ju iallafall Elin, Amme, Lelle & Gabbe där så det blir kul!

Jag hade fan inget mer kul att säga.. HERRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0