Vafan

Nu har man gått & blivit sjuk också, jävla helvetes skit. Började med lite feber i fredags, sen gick det över och jag trodde allt vart bra igen, men näe. Vaknade upp med ont i hals, huvud och öron. Sitter & dricker te nu i hopp om att halsen ska bli bättre iallafall, Alvedon sköter resten av symptomen haha.  Fattar inte varför jag fortfarande blir sjuk i halsen.. Opererade ju ut mina halsmandlar för många år sen och har fortfarande haft problem med halsen varje år flera gånger, USCH. Det blir ju tillslut så illa att jag inte ens kan prata ibland. Snarkar gör jag också fortfarande tror jag haha, men INTE mycket, så det är jag glad för!

Jobbade idag och det gick väl bra som vanligt, slutade 12.30 idag så jag åkte raka vägen hem för att sova en timme.. trodde jag. vaknade 16.30 så nu kommer jag ju inte kunna sova ikväll. Men tänkte ha film maraton så kanske jag blir lite trött, film är ju som sömnpiller för mig det. Ska även ta mig en välbehövlig dusch om en liten stund och få känna mig lite fresch!

Fick även se hur jag jobbar nu i december också.. Jag jobbar hela julveckan från måndag - lördag. Så det blir alltså några dagar före jul sen blir det till att jobba jul, juldagen & annandagen. Så annandagen så ska jag festa har jag bestämt! Men frågan är vart fan man ska gå? Tuppz, Tranan, Sport In eller Folkets Hus? Vet ju inte alls vad som händer, men hoppas på något kul. Är iallafall ledig över nyår :)

Nästa onsdag ska även jag & Amme på julbord på Tuppz där The Poodles spelar och Agneta & Johanna kommer att vara där. Ska dit eftersom att Amme blev slagen i huvudet med en glasflaska sist vi var dit (haha!), så hon blev bjuden på det & tar med mig ;) Fattar inte hur hon lyckas med allt. Det var absolut inte roligt i stunden men nu är det lite roligt tycker jag :P


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha jag (vi) har tur i oturen :-) kommer bli roligt!

2009-12-08 @ 18:25:08
URL: http://amandag.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca

haha lyxungar :)

2009-12-09 @ 02:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0