Winter Wonderland

Gud vad glad jag blev imorse när jag slog upp mina ögonlock och såg att det var så mycket snö ute! Trodde det skulle smälta bort idag och trodde inte att det skulle snöa hela natten & dagen.
Blir inte lika mörkt ute nu heller med lite snö. Plumsade iallafall ut i snön till bussen och åkte till jobbet. Slutade klockan 14.00 och Malin mötte mig på Scandic med Liam så gick vi på stan en sväng. Köpte mammas julklapp & ett par vinterskor åt mig själv, nöjd är jag måste jag säga. Jag kommer inte ens ihåg sist jag ägde ett par vinterskor haha. Har iallafall haft en jättetrevlig dag på stan med Malin, även fast vi inte var där så länge :) Fikade även på dyra krokanen också. Träffade på Anja & Pecca men det var en jävla snabbis det!

När jag kom hem och öppnade dörren så var Teo den första jag såg & jag sken upp som en sol!
Hej hej stog han och sa. Var iallafall med han, Helena & Amme en stund och nu har Helena & Teo dragit hem. Ska snart ta mig en dusch, det behövs kan jag säga er.

Slänger in en bild på skorna jag köpte :)



Ska göra en liten lista också så jag vet vem jag har kvar att köpa julklappar till och inte.

Mamma
Pappa
Michael
Kris
Helena S
Helena B
Teo
Jonathan
Alexander
Amme

Har ju en hel del kvar.. Men ska ta mig en dag på stan snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

dina skor är skitfina!!! oooh, ska jag åxo få en klapp ;; haha!

2009-12-15 @ 19:06:32
URL: http://amandag.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca

Förlåt att jag inte gick med mer på stan men bilen paja ju så de blev ju problem :/ Men skorna är supersnygga! :D

2009-12-16 @ 16:15:55
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0