Funderingar

har suttit & tänkt ett tag på hur fan jag ska göra med mitt liv och hur jag ska komma igång för att kunna flytta själv och ja.. allt. Funderar faktiskt på att skriva in mig på resursen eller kanske förskolelärare? nått måste jag ju göra, men första steget blir nog resursen... där lär jag ju få lite mer lön i månaden än vad jag får på scandic med tanke på timmarna.
Grejen är att jag trivs på scandic, men vill jag komma nån vart så läre jag ju slita mig frå ndet stället nån gång, vill ju inte städa hela livet precis, haha.

har även suttit och sökt lite jobb här & där, men det finns ju knappt nått att söka så det är ju lite svårt.
är bara så JÄVLA less på mycket. vill verkligen bo själv och leva ett eget liv utan massa gnäll från olika människor.
eget ansvar med andra ord! men inget händer på på ett fingerknäpp så det lär väl dröja det här också..

Kommentarer
Postat av: Sara

You go, Girl! ;)



Det brukar lösa sig till slut, gäller att ha tålamod. (Kom från rätt person, eller inte. Haha)

2009-07-31 @ 01:32:38
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0