Hua

Har precis kommit hem från jobbet nu, är trött som en jävla gris tack vare att någon liten filur väckte mig klockan 06.50 imorse och jag började inte förens klockan 9. vart pigg & kunde inte somna om! det är en ovanlighet, att jag inte kan somna om alltså. Det brukar jag JÄMT kunna göra. vaknade iallafall och hade sepeont i halsen, hostade upp en slemblobba och gjorde mig klar för jobbet.

fick iallafall låna Jackson av Sara. Det är Saras bil om ni undrar.
och fyhelvete vad han låter!! men hellre det än att gå när man känner sig sjuk.

jag tycker att bygg gubbarna kan komma snart och göra klart det sista i badrummet också.. dom sa att det skulle vara klart på 4-5 veckor, nu har det gått över 8 veckor.
är "bara" att montera upp dusch, toa & handfat kvar nu. väggarna & golvet vart jättefint tycker jag.



och för er som inte vet hur det såg ut före så kan jag säga er att det var bajsbrunt kakelgolv med ett daskigt äckligt badkar, gröna väggar från början men målade över med vit färg. gammalt handfat & toa. MYCKET finare nu.
och den där rutan med massa små rutor i, där är själva duschhörnan som det ska vara duschkabin runt, eller ja.. glasdörrar. WOHO! synd att jag inte har någon före bild.

nu ska jag vila, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken skillnad det blev :) Det blev jättefint =) Har ni inget badkar kvar ? :D

2009-07-29 @ 20:59:06
Postat av: Anonym

//Malin :)

2009-07-29 @ 20:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0