Hur ska det gå?

Hur ska jag lyckas somna när jag är helt totalt jävla ensam i det här hemska huset?
usch fyfan, får dra igång en film & sova med alla lampor på.. trodde inte jag skulle vara mörkrädd när jag var 20, men se på fan! Kattfan vill ju inte heller komma & vara lite gosig. men jag måste faktiskt somna snart för jag ska upp & jobba, ska jobba 6 dagar i rad. Men tur att man har ett jobb där man slutar i skaplig tid! hoppas på senast 14 tiden imorgon.

har suttit & letat lite jobb ikväll, och även lägenheter. Jag drömmer mig bort med andra ord.
Jag vill verkligen ha en förändring i mitt liv, och det snart. Less på att alla dagar ser nästan likadana ut.
Hoppas på en England resa i augusti som jag & syrran har snackat om, får se om man bosätter sig där i framtiden, men det blir nog inte snart om jag känner mig själv rätt, jag är alldeles för feg.  Hoppas bara att man inte åker på svininfluensan om man åker dit, är ju tydligen det värst drabbade landet hittills. om man nu inte redan har haft det.. har haft dom flesta av symptomen. fan jag läre sluta skrämma upp mig själv haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0