I'm Back

ja då var man här och försöker skriva igen då, för ungefär 72a gången.
men denna gång var det inte jag som ville, utan jag skriver lite för Sara's skull, så snäll jag är.
lär väl inte komma många uppdateringar här, men vi får väl se om grisar börjar flyga!

nu kanske jag faktiskt kan uppdatera någon gång iallafall, med tanke på att rara Sara fixade mitt internet som varit dött i 3 månader! jag harhaft en tom själ i dessa 3 månader, usch & fy. men nu är allt bra igen, och livet leker.
problemet visade sig vara en felkopplad sladd & att man var tvungen att reseta routern eller nått sånt, vad vet jag? jag är inget tekniksnille inte. TACK sara iallafall!

har väl inte hänt så jävla mycket sen sist jag skrev en krumilur i någon av alla mina bloggar, har väl jobbat & stått i. badat lite & festat. kan ju inte precis hänga sommaren i julgranen för det har fan inte varit bra väder detta år inte. regnigaste juli på 50 år tyckte jag det stog i någon jävla tidning. och denna jävla svininfluensa som går runt, BLÄ för den.

vet inte heller hur fan jag ska lyckas somna ikväll. Sara & syster Amme drar iväg till hudiksvall & jag ska sova själv.
tidigare när jag stog i duschen som är i källaren för tillfället och sara satt uppe i mitt rum 2 våningar upp, så hörde jag sara stå brevid mig och säga: aaaalex. så jag skyndade mig att duscha ur tvålen ur ögonen för att kolla, och inte fan stog det nån sara där inte, hon var 2 vånigar över mig, då vart jag rädd. det vart hon med för den delen.

Ja men på återseende eller något.

Kommentarer
Postat av: Sara

ÄNTLIGEN! <3



och ja, jag ä är ju bäst jag. vad skulle ni göra utan mig? ;)

2009-07-28 @ 22:02:41
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0