Slappt

har nyss kommit hem från jobbet, eller ja för en timme sen ungefär.
var så lite att göra på jobbet idag så jag jobbade bara i 2,5 timme! naaaaajs.
men en liten smäll på lönen bara, men ääh, kommer fler dagar.

sitter & laddar ner nya Harry Potter filmen nu som jag har längtat till att få se!
fast nu minns jag ju inte hur sista filmen slutar, men det splar kanske inte så stor roll hoppas jag.
första filmen jag vågat ladda ner på hundra år känns det som. Jag har blivit skit feg efter den där jävla Ipred lagen eller vafan den heter.

Och eftersom att det är ett tag kvar tills den är klar och jag har tråkigt å har jag en liten lista med saker som jag älskar/måste ha!

1. Ralph Laurens blåa parfym, så bäst!

2. Snus, tyvärr. har snusat i 5 jävla år och jag är för klen för att kunna sluta!



3. French Manicure Nagellack, älskar att dona med naglarna & göra dom fin :)



4. Spotify, det är nog inte bara jag som älskar det! slippa ladda ner låtar och försöka hitta dom!



5. Ramlösa Jordgubb/Lime, godast!



nu ser det lite roligare ut i bloggen med lite bilder, haha!
och amanda ligger och pratar i sömnen hör jag.. som vanligt.
går väl inte en enda natt/dag utan att hon babblar som en jävla kvarn i sömnen.

nu har även rara Sara åkt hem till Borlänge igen, har haft skitkul med henne! får bli fler gånger, jag & amme kanske kommer dit och hälsar på, vem vet. HEHE

nu ska jag kika på film, HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ni SKA komma och hälsa på mig, och det snart! Jag saknar er som en kulting saknar sin grismamma. <3

2009-08-02 @ 13:09:03
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0