Svettigt värre

Har precis kommit hem från jobbet, cyklade dit & hem idag, duktiga lilla mig.. eller inte.
måste ta tag i promenaderna igen känner jag! jag som var så duktig för ett tag sen.
svettigt som fan var det att cykla upp för granbergsjävlabacken, usch.
det lär inte bli några roligare inlägg nu över helgen med tanke på att jag jobbar till måndag och det lär ju inte hända något kul då.

ska på dop lördag & söndag, kan bli lite knivigt att hinna med den på söndag, men ska verkligen försöka hinna sluta i tid på jobbet! och vad köper man i present till barnen som ska döpas då? silver? vafan det där kan jag inte, för jag har aldrig varit på dop, bara mitt eget men inte fan minns jag vad jag fick då, var ju inte ens 1 då tror jag.

nu är jag så JÄVLA trött så ska ta & lägga mig och vila en stund.
skriver kanske mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sara

fortsätt såhär. skriv, skriv, skriv! ;D

2009-07-30 @ 15:14:56
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0