24/11

Har inte alls haft någon ork eller lust att skriva här nu på senaste tiden.. Jag har ändå inget intressant att skriva, och jag märkte att det var dubbelt så många som läste bloggen igår och i förrgår, och det är väl bara för att snoka antar jag. Jag tänker då absolut inte skriva något om det som har hänt för det angår inte mig och jag försöker iallafall att visa respekt till de anhöriga under den här svåra tiden.
Att många ens hörde av sig till mig av alla för att fråga vad som hänt och vill veta i detalj.. det vet väl inte jag?! Och hade jag vetat så hade jag absolut inte skrivit om det någonstans, eller talat om det.
Jag kände inte Mimmi, tyvärr. Träffade henne några gånger och hon var med på några fester osv, men den uppfattning jag fick av henne var att hon var en härlig, sprallig & rolig tjej som hade hela livet framför sig!
Men jag känner Malin, världens underbaraste lilla Malin, jag tycker så otroligt synd om dig och din familj, jag vill inte se dig/er såhär nere, men det finns inget någon kan göra eller säga för att göra det bättre, och jag önskar verkligen att det hade funnits något. Jag vet att ni kommer klara det här, jag tror stenhårt på att Mimmi finns hos er & kommer alltid göra det, hon är eran ängel nu. Jag tänker på er varenda sekund som går.

jag blir bara så jävla irriterad på dom människor som bara är ute efter att snoka.. visa lite respekt för i helvete!
Bollnäs i ett jävla nötskal!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig!

2009-11-24 @ 17:26:15
Postat av: Elin

bra skrivet Alex!

2009-11-24 @ 18:46:50
URL: http://elinhildingsson.devote.se
Postat av: Frida

just därför man inte ska bo i det hår råttboet till stad!

2009-11-26 @ 14:15:51
URL: http://fridaaxelialindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0