Beroende

Jag har blivit helt beroende på att slå rekord på Bejeweled Blizz på facebook, och igår lyckades jag ganska så väl må jag säga. Mycket nöjd vart jag också. Har suttit och spelat det ett antal timmar idag haha. Men som tur är så är det inte bara jag som är beroende ;)



Har inte gjort mycket alls idag heller, som vanligt. Drog till jobbet runt halv 8 tiden imorse och kom hem strax efter 14 tiden och efter det så har jag bara legat i sängen och kollat på Lost som jag inte kan slita mig ifrån, spelat spel på facebook och suttit här och knappat lite. Funderar på att lära mig att göra om bloggar lite men det är ju så jävla krångligt. Tänkte börja göra en header så man vet vart man ska börja sen, hehe.

Och jag måste bara påpeka att jag har blivit helt cpskadad efter att ha sett Paranormal Activity.
Jag går och är rädd hela jävla dagarna och får en läskig panik känsla och vill nästan börja gråta.
Idag på jobbet fick jag ett litet anfall haha. Tvn knäpptes av av sig själv 2 gånger och efter det så dalade det nerför. men när jag kom hem så lugnade jag mig lite, men SÅKLART så beslöt sig Amme för att sova i Gävle ikväll och några dagar framöver, så nu börjar paniken att närma sig lite. Får se hur det går med att försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0