Bleh

Har inte varit en händelserik dag idag inte.. har inge gjort mycket alls. Började med att jag vaknade runt 11 tiden då bror skulle komma och hämta deras bil som jag lånade hem hit igår, sen somnade jag om till 14.30 och duschade och gjorde mig klar. Efter det kom mor min och hämtade mig så åkte vi och mötte Amme & pappa på Roma och åt lite mar innan vi åkte och hälsade på hos familjen Jonsson. Alltid lika trevligt det!

så nu sitter jag här hemma och inte gör ett skit
. Tänkte kolla på lite Lost.. har ju bara en sisådär 3 säsonger kvar att kolla på haha, men det är ju så spännande så jag kan inte slita mig. Fick även prata med Teo i telefonen nyss, det var inte mycket man förstog där inte haha, men han är för söt när han pratar på sitt egna lilla språk :)

Var ju barvakt åt Teo igår också
, och gud vad gosig ha nvar. Ville kramas heeela tiden och det säger jag inte nej till! Jag smälte lite inombords måste jag säga. Gick iallaflal hur bra som helst att passa han, som alltid. Finns fan inget jag inte skulle göra för den lilla killen inte, fasters lilla älskling! Han har gett mig så mycket glädje kan jag lova :) ♥

Har även fyllt på mobilen nu efter ett par månader utan pengar på den.. tar allt för lång tid emellan gångerna då jag fyller på den. Vet inte varför men så är det. Nu är det bara att ringa & sms på för fullt iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0