Duktiga Alex

Har jobbat idag, vart en lugn dag faktiskt. Slutade runt 12.30 :) Efter det så traskade jag vidare till Pecca där Amme & Lelle var. Var inte där någon lång stund inte, men får ta och hälsa på nån annan dag. Var pissigt väder när jag vaknade också, regn och skit. Men solen tittade fram en sväng iallafall, me like.

När jag kom hem så funderade jag vad fan jag skulle ta och hitta på eftersom att Amme är hemma och satt vid sin dator så där kunde jag inte sitta. Då bestämde jag mig för att rensa min garderob, och nu är den ganska så tom kan jag säga! Men jävligt skönt att ha rensat bort allt jag inte vill ha eller inte kan ha längre.
Och nu väntar jag på att sängkläderna ska bli färdigtvättade så jag kan bädda sängen.

Näe nu ska jag ta och kolla på Andra Avenyn med Amme.. inte för att jag någonsin har kollat på det men det är ju något att göra iallafall. Pösshej.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du gjorde ju aldrig det, kollade på andra avenyn alltså. Mongo

2009-11-18 @ 22:38:38
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0