Ett ryck

Jag fick för några timmar sen ett jävla städryck, tyvärr vid fel tidpunkt men bättre det än aldrig!
Har diskat all jävla disk vi hade, dammsugit köket, städat vardagsrummet, limmat och fixat en låda som varit trasig, tvättat 2 maskiner tvätt,, bland annat alla handdukar vi äger och det mesta av mina kläder, tömt sopor, skurat och gjort rent toa/handfat och fyllt på med toapapper osv.
Kunde ju inte dammsuga och låta så mycket med tanke på den otroligt störda grannen som vi har.
Hade inte han bott där så hade grannskapet varit hur najs som helst! Fast nu har han varit tyst ett tag :)

Förr så klagade han bland annat på att vi öppnade dörrar för ofta (?), han har knippsat bort våran ringklocka på dörren, kom och skrek klockan 22.01 bara för att vi pratade och att klockan tydligen blivit efter 22.. skottat en gräns mellan hans & våran gård som var hårfin, påstog att vi hade haft världens raveparty heeela natten även fast varken jag eller amanda varit hemma, då hade vi varit borta i 14 timmar... ja han är störd helt enkelt (lite blondinbella varning där)!

Ska iallafall ta resten av städningen imorgon, tex skura duschen, dammsuga, tvätta kläder och städa hela mitt rum. Får se hur mycket jag orkar :)

Har inte gjort mycket alls under kvällen
förutom att städa då, och spelat Bejewled Blizz & Farmville på Facebook.. roligt liv man har då! Ska strax kolla på en film som Amme skickade som tydligen ska vara skitrolig, så vi får väl se hur den är.



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0