förbannade jävla skitsaker

Från och med nu så hatar jag verkligen datorer.. Min kan ju gå och dö, om den nu inte redan har gjort det.
Jag kommer inte in på fanskapet!! Står bara att jag kan välja mellan felsäkert läge eller starta windows normalt, och oavsett vad jag trycker på för jävla knapp så startar datorn om sig och kommer tillbaks dit man ska välja.. Jävla HELVETE!! Jag som verkligen bara ville lägga mig och kolla på film. Vill verkligen inte installera om heller för då försvinner alla mina bilder. Balbilderna, studentbilderna, englandsbilderna, alla bilder på Teo och alla festbilder... allt!

Synd att man ska vara så jävla kass på datorer :P

nu ska jag lägga mig och sova i protest. Finns ju fan ändå inget att göra här om inte datan fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0