Fullt upp

Har haft fullt upp idag känns det som. Jobbade och vart klar vid halv 2, sen vart det raka vägen hem till Elin för att göra mig lite klar för att sen gå ner på stan och kika en sväng, sen satte vi oss på NK och lunchade tills klockan blev 16.50 så gick vi till Krokanen för att kolla på manifestationen, mycket fint gjort av dom tycker jag! Träffade Malin och pratade lite med henne ♥ Efter det så åkte vi till kyrkan för att vara med på minnesstunden, tände ljus & skrev en rad i boken, och skänkte såklart en tanke. Det tog hårt att se er alla så ledsen och jag lider med er, ni alla verkar vara så otroligt stark, ni kommer klara er igenom det här med tiden!

Nu sitter jag & Elin i Granbo med pappa och pratar massa strunt och kollar på tv, vi kommer sova här som på gammla goda tiden! Får se vad vi hittar på förnå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0