Granbo

Nu sitter jag i Granbo igen, kommer sova här tills fredag iallafall, vet inte hur det blir i helgen än.
Har ingen större lust att gå ut faktiskt, och ekonomin vill inte riktigt tillåta det heller, så vi får se vad som händer i helgen om ens nått? Ska iallafall hämta mamma på stationen på söndag.

Kom nyss hit iallafall. Hämtade Amme på stationen vid 15 tiden sen åkte vi till kommunhuset så hon kunde skriva in sig på vårdvux eller vad det heter. Efter det så åkte vi raka vägen hem till Malin där vi pratade en massa, fick även se bevis med egna ögon att hon verkligen finns där med er. fick träffa lille Liam också som har vuxit till sig lite, så otroligt söt! Jag fick se han flina för första gången idag, man smälte lite faktiskt. Skönt att få träffa dig idag Malin, för att se att du kommer att klarar dig. Du är verkligen en stark människa, du är nog den starkaste jag vet!

.. efter besöket så åkte vi alla på Max och satt där ett tag, sen begav vi oss hemmåt till skogen där vi sitter nu och pratar med pappa.

Imorgon blir det jobb, stan en sväng, och självklart så ska vi på minnesstunden ♥

Jag tycker också att dom som kommenterar anonymt kan sluta att kommentera, om ni ska kommentera får ni väl stå för vem ni är. Jag kommer då inte svara eller bry mig om anonyma kommentarer, så fortsätter ni/du att kommentera så tar jag bara bort den så du/ni vet, så du/ni behöver inte förvänta er ett svar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0